🇺🇸 USD 46,51₺ ▲0.02%
🇪🇺 EUR 53,03₺ ▲0.26%
🥇 ALTIN 6.034₺ ▲1.17%
BTC 2,76M₺ ▼0.85%
25 Haziran 2026, Perşembe |
Gündem

TEM Otoyolu'nda Yolcu Otobüsü Alev Aldı

TEM Otoyolu'nun Kocaeli geçişinde seyir halindeki bir şehirlerarası yolcu otobüsü alevlere teslim oldu. Yangında can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, otobüste maddi hasar oluştu.

İmza: Keşfet Haber Gündem Servisi Yayın: 👁 1,942
TEM Otoyolu'nda Yolcu Otobüsü Alev Aldı

TEM Otoyolu'nun Kocaeli geçişinde seyir halindeki bir şehirlerarası yolcu otobüsü alevlere teslim oldu. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, saat 06.30 sıralarında TEM Otoyolu üzerinde Sabiha Gökçen Havalimanı istikametine doğru ilerleyen otobüste, Gebze mevkisinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Otobüsün arka bölümünde başlayan alevler kısa sürede büyüyerek aracın diğer kısımlarına yayıldı.

Durumu fark eden sürücü, otobüsü emniyet şeridine çekerek yolcuların hızla tahliye edilmesini sağladı. Olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve jandarma ekibi sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle alevler kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında can kaybı veya yaralanma yaşanmadı. Otobüste maddi hasar meydana geldi. Tahliye edilen yolcular, başka bir otobüsle yolculuklarına devam etti.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,5103₺ ▲0.02%
🇪🇺 EUR
53,0306₺ ▲0.26%
🇬🇧 GBP
61,4178₺ ▲0.29%

Hava Durumu

🌤
23.5°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
25.7°
Min/Max
21°/29°
Nem
85%

♈ Günün Burçları

25 Haziran 2026