5'inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili bir olay yaşandı. Fabrikada çalışan işçilerin içme suyunu tüketmelerinin ardından sağlık sorunları yaşadığı öğrenildi.
Edinilen bilgilere göre, su tüketimi sonrası işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler gözlemlendi. Durumun fark edilmesiyle birlikte vakit kaybedilmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbar yapıldı.
Olay yerine sevk edilen ambulanslarla, rahatsızlanan 25 işçi hızlı bir şekilde Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede zehirlenme şüphesiyle müşahede altına alınan işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından gerekli incelemelerin başlatıldığı ve su kaynağının kontrol altına alınacağı öğrenildi. Konuyla ilgili tahkikat devam etmektedir.