Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesimi Narlı gişeleri mevkiinde, öğle saatlerinde seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıktı.
Yangının başlamasıyla birlikte tır sürücüsü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi ekiplerine bildirilmesinin ardından bölgeye hızla itfaiye, sağlık ve jandarma personeli sevk edildi.
Kısa sürede geniş bir alana yayılan ve tırı tamamen saran alevler, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucunda kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın neticesinde tır tamamen kullanılamaz hale geldi.
Olayın ardından otoyol üzerindeki trafik akışı bir süre kontrollü bir şekilde sağlandı. Yangının çıkış nedenine ilişkin yetkililer tarafından resmi soruşturma başlatıldı.