🇺🇸 USD 46,46₺ ▼0.02%
🇪🇺 EUR 52,89₺ ▼0.47%
🥇 ALTIN 6.146₺ ▼1.51%
BTC 2,90M₺ ▼3.23%
23 Haziran 2026, Salı |
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki etkinlikte ikram edilen pilav ve tavuk sonrası 21'i öğrenci 25 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Keşfet Haber Gündem Servisi Yayın: 👁 8,506
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlik sırasında ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesindeki organizasyonda yaşanan olay sonrası sağlık kuruluşlarına yoğun başvuru yapıldı.

Edinilen bilgilere göre, okul bünyesinde düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri yaşadığı tespit edildi. Rahatsızlık belirtilerinin artması üzerine vakit kaybetmeden sağlık ekiplerine haber verildi.

Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplamda 25 kişi başvurdu. Başvuranlar arasında 21 öğrenci ile 4 yetişkin bulunuyor. Hastaneye kaldırılan şahısların tedavilerine devam edildiği bildirildi.

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Söz konusu gıdaların hazırlanış süreci ve içeriğine yönelik gerekli araştırmaların sürdürüldüğü öğrenildi.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4594₺ ▼0.02%
🇪🇺 EUR
52,8941₺ ▼0.47%
🇬🇧 GBP
61,3149₺ ▼0.43%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026