Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlik kapsamında dağıtılan tavuklu pilavın ardından, 84'ü öğrenci olmak üzere toplam 98 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu bünyesinde düzenlenen gençlik şöleni sırasında meydana geldi. Şölen kapsamında katılımcılara tavuk, pilav ve ayran ikram edildiği öğrenildi. İkramların tüketilmesinden bir süre sonra, bazı öğrencilerin mide bulantısı ve kusma şikayetleri gösterdiği belirtildi.
Rahatsızlanan öğrenciler ve velileri, kendi imkanları ve ambulanslar aracılığıyla Kütahya Şehir Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı. Hastaneye başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu tespit edildi.
Sağlık durumları hakkında bilgi verilen öğrenci ve velilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedildi. Yaşanan olayla ilgili yetkililer tarafından geniş kapsamlı bir soruşturma başlatıldı.