Japonya'da sismik bir hareketlilik yaşandı. Başkent Tokyo'nun batısında yer alan Yamanashi eyaletinde 5.6 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.
Japonya Meteoroloji Ajansı tarafından paylaşılan verilere göre, sarsıntı yerel saatle 22.29'da kaydedildi. Depremin yer yüzeyinin 20 kilometre derinliğinde gerçekleştiği tespit edildi.
Sarsıntının ardından bölgedeki güvenlik protokolleri devreye alındı. Yapılan resmi değerlendirmeler sonucunda, deprem sonrası herhangi bir tsunami tehlikesinin bulunmadığı açıklandı.
Yetkililer, bölgedeki sismik hareketliliği takip etmeye devam ediyor. Şu ana kadar sarsıntı nedeniyle rapor edilen bir can veya mal kaybı bilgisi paylaşılmadı.