Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen orman yangını, ekiplerin yoğun müdahalesi sonucunda kısa sürede kontrol altına alındı.
Yangın, öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda başladı. Dumanların fark edilmesi üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirimde bulunuldu. İhbarın ardından bölgeye Nurdağı Orman İşletme Şefliği bünyesindeki 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye aracı ve iş makineleri sevk edildi.
Söndürme faaliyetlerine jandarma ekipleri ve yerel vatandaşlar da destek verdi. Havadan 1 helikopter ile yürütülen çalışmalar, karadan devam eden müdahalelerle koordineli bir şekilde sürdürüldü. Yaklaşık 1 saat süren operasyonun ardından alevler kontrol altına alındı.
Yangın neticesinde toplam 3 hektar ormanlık alanın zarar gördüğü tespit edildi. Bölgede soğutma çalışmaları devam ederken, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla resmi inceleme başlatıldı.