Gaziantep'in Batıkent Mahallesi Vadi Park mevkisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma bıçaklı kavgaya dönüştü. Olayda bir öğrenci ağır yaralanırken, saldırgan şüpheli gözaltına alındı.
Tartışma Bıçaklı Kavgaya Dönüştü
Edinilen bilgilere göre, Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencisi 10. sınıf öğrencisi Ç.G. ile 12. sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple sözlü tartışma yaşandı. Kısa sürede fiziksel kavgaya dönüşen olayda, H.A. üzerinde taşıdığı bıçakla Ç.G.'yi yaraladı.
Hayati Tehlikesi Devam Ediyor
Olayın ardından bölgeye sevk edilen sağlık ekipleri, yaralı öğrenciye ilk müdahaleyi yaptı. Ç.G., Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne kaldırılarak ameliyata alındı. Hastanede yoğun bakım ünitesine sevk edilen öğrencinin hayati tehlikesinin sürdüğü bildirildi.
Şüpheli Yakalandı
Kavgadan sonra olay yerinden kaçan H.A., emniyet güçlerinin çalışmaları neticesinde kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı.