A Milli Futbol Takımı'nın Dünya Kupası turnuvasındaki son müsabakası öncesinde, milli futbolcu Kenan Yıldız değerlendirmelerde bulundu.
Turnuva sürecine ilişkin konuşan Yıldız, takımın yaşadığı üzüntüyü dile getirdi. Maç içerisindeki performansın skora yansımadığını belirten sporcu, "Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik." ifadelerini kullandı.
Geçmiş dönemdeki eleştirilere de değinen Kenan Yıldız, iki yıl önceki Avrupa Şampiyonası sürecinde yoğun eleştirilere maruz kaldığını hatırlattı. Futboldaki değişken faktörlere dikkat çeken Yıldız, her müsabakada maksimum performans sergilemeyi hedeflediğini vurguladı.
A Milli Futbol Takımı, turnuvadaki son maçını 26 Haziran Cuma TSİ 05:00 itibarıyla ev sahibi ABD ekibine karşı oynayacaktır.